annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

men... jaha... varsågod då. hoppas att det smakade!

Publicerad 2009-05-01 22:02:25 i Allmänt,

Det är inte så att jag inte vill låna ut mina saker till folk. Men jag föredrar att de frågar först, innan de tar nåt.
Ikväll tänkte jag göra lite kakao, för att stilla ett tillfälligt chokladsug. Jag hade med mig ett nästintill halvfullt kakaopaket hemmifrån, så jag visst att det var ingen ko på isen (dock borde jag ha insett att isen är så svag nu, att kon skulle sjunkit på en gång). När jag öppnade kakaopaketet fanns det ungefär en tesked kvar i botten.
Jaaahaa... Om man ska låna/ ta så kan man väl som sagt fråga först? Eller i alla fall lämna en lapp efteråt? Särskilt när man totalt länsar paketet. Snudd på fräckt att ta allt som finns kvar.
Men såatteh... Så var det med den kakaodrickningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela