annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

saker som man blir olycklig av...

Publicerad 2009-05-18 00:13:38 i Allmänt,

Eftersom jag ändå är inne på det här med listor...

Internatköket. Kära musikelever tillika kökskompisar. Hoppas att ni får kul i Prag. Hoppas att ni får lika kul när ni kommer hem efter en vecka och ser hur naturen haft sin gilla gång på allt som ni lämnade efter er i köket. Halvruttna champinjoner, bulgur i en kastrull, makaroner och annat äckel i diskhon, en tallrik med nudlar osv osv.
Jag och Hanna har barnsligt nog röjt ena sidan av bordet och tänker använda den i veckan. Resten lämnas åt sitt öde.

Vårt kylskåp. Att städa ur det var minst sagt en traumatisk upplevelse... Vad var det där rosa klegget egentligen? Hur har Erin lyckats smula ner så mycket och kleta ut så mycket smör? Och alla hårstrån..?!

Tvättmaskinen Nästa gång jag tvättar ska jag banne mig sitta och bevaka tvättmaskinen, så att jag ser när det lilla strumpätarmonstret slår till, sen ska jag fånga det och tvinga det att visa var det har gömt alla mina strumpor! Ja, förutsatt att det inte äter dem på en gång alltså... Då lär det ju vara kört.

Höftleder Jag har ju sagt åt den att sluta göra ont nu, och verkligen joggat jättelite i flera veckor nu. Vad är felet? Skärpning!

Kommentarer

Postat av: Maria!

Publicerad 2009-05-18 10:36:09

uj... jag har visst inte läst här på ett tag. Upps. Först måste jag bara fråga; har du Skype?! Varför har du inte sagt det till mig så att vi kan prata? Maria vill prata med sin Ankiiiiiii!

För det andra; 19 är väl inte så tidigt att få gammel-manssjukdomar. Jag fick ju min när jag var 17. Du kanske borde kolla upp det hos farbror/faster doktor? Inte bra att ha ont i höften :(

För det tredje; Jag förstår inte hur du lyckas slarva bort dina strumpor. Eller så hör strumpmosntert jämntland till och om den försöker komma hit druknar den väl i sjöarna. Nåja, hur som helst, du känner väl efter i taket av trumman? Strumpor har en tendens att fastna :)

För det fjärde; Jag skulle få hjärtstillestånd om jag var i erat kök. Kudos för att du klarar av det. Även om det är en sådan sak man inte ska behöva "klara av" folk borde plocka undan efter sig! Särkilt om de delar utrymme med andra

För det femte; Jag tycker så mycket om dig!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela