annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

Lättroad

Publicerad 2010-04-19 21:29:13 i Allmänt,

  På väggen mittemot min säng finns en helkroppsspegel. Den är onekligen en källa till distraktion när jag sitter i sängen och ska plugga (något jag gör ganska ofta, trots att Lovisa ofta säger åt mig att det är dumt). På morgonen är det jättebra att den hänger där, så att jag kan kontrollera att jag i alla fall ser någorlunda presentabel ut innan jag ger mig ut i vimlet. Men nu, när jag egentligen borde koncentrera mig på "Nuestro América", är den som sagt lite distraherande. Istället för att sammanfatta artikeleländet sitter jag och gör grimaser och skrattar åt mig själv. Lättroad, minst sagt...

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-04-20 15:04:11

Du är som ett litet barn ;) Varför ska man inte sitta i sängen och plugga förresten?

Postat av: Maria

Publicerad 2010-04-20 15:04:48

Du är som ett litet barn ;) Varför ska man inte sitta i sängen och plugga förresten?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela