annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

Man (?!) är väl kvinna...

Publicerad 2010-04-21 17:36:15 i Allmänt,

En del dagar är jag inte så effektiv. Andra dagar ligger jag i desto mer.
Idag har jag gjort klart den sista delen av presentationen på grupparbetet, sedan bakade jag bröd på rödbetorna som låg kvar i garderoben. De såg inte riktigt ut som ledsna potatisar/kiwifrukter än, men de sjöng definitivt på sista versen (tänk dig en sjungande rödbeta, det vore nåt det!)
Samtidigt som jag bakade bröd (utan att blir irriterad på den kladdiga degen, det är steg framåt i min personliga utveckling minsann!) lagade jag mycket och god mat. Jag kommer att få äta rester tills på lördag..!
Dagens (hehe, degens) misstag är väl kanske att missbedöma hur mycket bröd det blev. Jag kom ihåg att degen jäste ganska mycket, men inte att den jäste SÅ mycket. Det här kommer inte att få plats i mitt frysfack... Kanske kusin med man vill förbarma sig över mig, och upplåta frysutrymme, i utbyte mot smakprov... Men. Då måste jag ju byta om från pyjamas...

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-04-21 22:16:11

hehe... sjungande rödbeta...

Postat av: Mamma/Barbro

Publicerad 2010-04-22 09:00:52

Hur gick det med brödet/pyjamasen/frysutrymmet???

Du kanske kunde dela med dig till Karin?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela