annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

Top 10 ugliest pictures of Anki, part 2

Publicerad 2010-04-06 19:51:11 i Allmänt,

Hur man sätter sprätt på 600 kronor

1. Gå till optikern (inte undra på att man inte går oftare om det är så ofantligt dyrt!)
2. Ta nytt ID-foto
3. Köp en burk creme fraiche.

Ganska tråkiga saker att slänga pengar på. Särskilt som jag på ID-fotot ser ut som om jag är på rymmen från Gökboet (likheten med Jack Nicholson är slående). Jag hade kanske kunnat ta ett sjunde eller åttonde kort, men om jag kisat på de 5 föregående, för att sedan på uppmaning av fotografen spärra upp ögonen (men ändå lyckas kisa samtidigt som jag ser ut som om jag himlar med ögonen och äter nåt surt), så var väl risken ganska stor att jag skulle göra det igen. Jag (miss)nöjde mig alltså med att se galen ut, och får nu alltså gå med i den ganska omfattande klubben "vi som inte ser kloka ut på körkortet/passet". Tur att de bara är giltiga i 10 år...

Dagens foto är inte ID-fotot, men Anna, håll i hatten, för här kommer det sedan länge omtalade Jan Guillou-kortet. Jag bjussar på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela