annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

Dystert

Publicerad 2010-06-05 09:56:19 i Allmänt,

  Jag har vågat kolla upp några av de frågor som jag var osäker på igår. En åt gången, med någon timmes mellanrum. Det ser dystert ut. På alla de frågor som jag varit osäker på och kolla upp, har jag svarat fel. Nu får jag alltså gå och våndas fram till den 22:a juni för att se om jag ens klarade det, och ni vet ju hur bra jag är på att gå och älta. Huvaligen.
  Det värsta med att göra sig själv besviken är att man inte kan komma undan. Det går liksom inte att gömma sig för sig själv ju... Eller? Utan att utveckla psykos eller nåt alltså.
  Maaah..! Kanske är det trötthet, stress, PMS eller nån annan logisk förklaring, men jag känner mig ganska låg och opepp. Det kan vara så att jag är en tönt också. Troligtvis. Jag vet att varken ett A eller en omtenta påverkar mitt människovärde på minsta sätt, utan på sin höjd min sinnesro. Men det får mig inte att må ett dugg bättre.

 Jag tänker vara en tönt ett tag till. Jag är sur på mig själv. Deal with it.

Kommentarer

Postat av: Mamma/Barbro

Publicerad 2010-06-07 08:02:50

OK, men det är inte så vi andra ser på dig!!!! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela