annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

pfschuuuuuuuuu....

Publicerad 2010-06-04 19:09:54 i Allmänt,

  Jaha. Då var det klartt då... Sista tentan är över, och här sitter jag och känner att luften har gått ur mig (rubriken är ett försök att stava till ljudet av pyspunka). Jag är så trött, både fysiskt och psykiskt! Och besviken, det kommer jag inte undan. Tentan gick inte riktigt så bra som jag hade hoppats på, och nu orkar/vill/vågar jag inte kolla upp svaren på de frågor som jag skrev ner. Dessutom fick jag skoskav av mina finskor (alltså fina skor, inte finska tjejer) som jag tagit på mig som lite uppmuntran. Är det ett dåligt tecken?
  Grejen är att jag har pluggat! Jag har pluggat mycket! Jag har läst och läst tills jag nästan sett i kors av trötthet och hjärnan torkat ihop och förvandlats till sågspån. Och ändå var det så många frågor som var svåra! Och jag gjorde klassikern; ändrade från A till B när jag gick igenom provet. Kollade i boken när jag kom ut ur salen. Rätt svar var A. Skit.
  Nu får jag alltså hoppas på att jag svarade rätt av misstag på de frågor som jag chansade på, och sätta ribban ganska lågt. Jag vet att man borde nöja sig med att bli godkänd. Men jag är inte sån.


  Och den som vill spana in min busshållplats kan spana in det här:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7246575.ab

Dock var jag inte på plats, men det ska jag kanske vara glad för.


 Nähä. Gråta en skvätt kanske (det kan vara så att det är lite PMS blandat med trötthet och besvikelse också), och sedan rycka upp sig.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-06-05 16:08:11

Äsch vad sur man blir över sånt :( Det enda posetiva är att när man väl sen får tillbaka tentan och ser att man blir godkänd så blir man rätt så lättad över att man har klagat det.

Det här var ju en rolig formulering i tidningen också; "Rubriceringen är mordförsök så det finns anledning att ta detta på allvar"... så om killen bara hade haft en pistol och bara skjutit omkring sig för att han tyckte det var skoj så skulle det inte ha varit lika allvarligt att han träffade någon? Tsk...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela