annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

suck

Publicerad 2010-06-25 20:34:53 i Allmänt,

Jag började skriva ett inlägg. Min dator stängde av sig (sluta med det! Jag kan inget om datorer! Jag vet inte vad som är fel! Var snäll!)
Jag orkar inte skriva om det.
Det här tänkte jag skriva om:

- Varför har man samma mat på alla svenska högtider?
- Hur kan pappa tycka att det är gott med semla som varit frusen?
- Jag bojkottar midsommar i år.
- Nära dödenupplevelser x3 : olidligt varmt i fasters hus, joggingrunda som första halvtimmen kändes som en mycket dålig idé, tills jag fick förnyade krafter, men då höll på att bli nermejad av en travhäst med tillhörande sulky.
- Jag blir allitd sur och grinig i Vinäs. Är det mitt rätta jag som kommer fram, eller är det nåt i vattnet?
- Varför envisas fåglarna med att kvittra HELA natten, men vara tysta på dagen? VÄND TILLBAKA DYGNET, FÖRBASKADE FJÄDERFÄN! (Ja, någon fick alldeles för lite sömn i natt...)

Så... Där har ni ämnena. Kanske ni kan skriva ett inlägg åt mig? :P
Nu tänkte jag titta på matchen Chile-Spanien. HUR oroväckande är inte det?! (Lugn och fin, jag tänker ta Harry Potter (boken) med mig så att jag inte blir för involverad!)

Kommentarer

Postat av: Mamma/Barbro

Publicerad 2010-06-25 21:32:47

En dag ska alla Varför? få ett svar!

Postat av: Maria!

Publicerad 2010-06-28 16:02:19

Jag tror att det är i vattnet. Du är för go för att vara sur hela tiden!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela