annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

gott och blandat på kvällskvisten

Publicerad 2010-03-18 21:34:18 i Allmänt,

Jag har förvisso sedan ett tag tillbaka tänkt att det nog kan vara läge att våttorka golvet nu. Dock hade jag tänkt göra det med såpvatten och en mopp, inte te och min morgonrock... Nåja. En liten fläck är nu renare än det övriga golvet.

Mamma, eftersom du erkände att du läser min blogg - Hej! Och jag tycker om dig ofantligt mycket! (Sådär, nu var det offentligt också.) Och slå till på huset! It had me from vedspisen i köket! Ni har min välsignelse.

Pluggmotivationen idag har sannerligen inte varit på topp. Dumt, eftersom det betyder att den måste vara det på söndag och måndag.

Min mage och jag har inte varit riktigt i fas idag. Det är som om den inte registrerat att jag faktiskt ätit både middag och kvällsmat, utan envist fortsatt att vara hungrig. Sur-Pelle. Jag går och lägger mig istället.

Till sist kommer här en liten gåta: Vad är det för likhet mellan min blogg-lay out och min garderob?




Hm, vad kan det vara?



Bloggen är ju inte mossgrön, så det kan inte vara nån färgmatchning... Är det nåt med det blå kanske?
Nej, tyvärrr, inte det.



Jo, men kom igen, tänk lite till..!





Har du kommit på det?



Ja, men precis! Båda är ostylade, lite halvtråkiga och har ett tag på nacken (tja, inte byxorna kanske, det kan jag hålla med om. Och det här var en ordvits). Men, precis som jag inte vill att kläder ska ta fokus från min fantastiska personlighet (och förstapris i ödmjukhets-VM går till...), så gör en tråkig lay out kanske att mitt ordbajsande får er fulla uppmärksamhet. För det är ju ofta väldigt viktiga saker jag tar upp här. Jo men, såatteh.
Hejs.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-03-19 13:26:13

Du tänker smart, du!

Postat av: Maria

Publicerad 2010-03-19 14:27:30

Haha, yes, texten har verkligen min fulla uppmärksamhet :D Och samma sak med kläderna. Det är innehållet jag tycker om att umgås med, inte dina kläder!

Postat av: Mamma/Barbro

Publicerad 2010-03-19 15:50:43

Nu ska jag strax iväg och se på huset. Skönt att ha din välsignelse. Håller med Maria:Jag gillar DIG bättre än dina kläder! Kram!

Postat av: Mamma/Barbro

Publicerad 2010-03-19 15:54:23

Glömde fråga vad såatteh betyder.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela