annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

men vad jag tjatar!

Publicerad 2010-03-30 12:57:49 i Allmänt,

Jag är en sådan vår-tönt, och jag älskar det!
Hej då vinterkängor, hej fina vår-och sommarskor (okej då, jag har egentligen inget emot mina vinterkängor, mer än det faktum att de är just VINTERskor)!
Hej ljusa kvällar!
Hej då vara-livrädd-när-man-halkar-runt-på-istäckta-gator!
Hej slippa-sova-med-strumpor-i-duntofforna-och-ulltröja!

Jag har öppnat mitt fönster för första gången sedan jag flyttade hit, och sitter nu och lyssnar på duvorna och barnskratt. Det är iofs lite kalllt om händerna, men det är värt det!
Vårens första fluga sitter på min fönsterkarm. Solen skiner. Sa jag att jag älskar det? Sa jag att jag är en tönt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela