annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

whut?!

Publicerad 2010-03-10 11:30:58 i Allmänt,

Ja, vad är det här?
Ett BLOGGINLÄGG? Är det möjligt? Har Anki vaknat upp från de döda?
Hm, nej, men de senaste två veckorna ungefär har jag funderat på att återuppta min blogg (dock på en mycket oambitiös nivå). Varför, kan man undra. Tja, antaligen därför jag inte har tid. Brukar det inte vara då man gör lite konstiga prioriteringar?

Både intresset för bloggandet och förhållandet med Arvid kraschade (man kan väl säga att det ena berodde till stor del av det andra, och jag HOPPAS att du kan räkna ut ordningen själv!), och jag satsade istället på att överleva hösten i Malung (vet inte hur många gånger jag tänkte att det tack och lov bara blev terminskursen för mig. Dock inget ont om fiolkursen i sig, under andra omständigheter hade det nog kunnat bli finemang!). Men nu, när jag bor i Stora Eken, känner jag pressen över att vara någon (för man finns väl inte om man inte har en egen blogg?!
Ni som känner mig vet precis hur ironisk jag låter för tillfället.).

Nu residerar jag i den konungliga hufvudstaden, återförenad med några av mina bästa vänner (vi har vår lilla Gislavedsfilial här uppe), och är för det mesta allmänt tillfreds med livet. Dessutom skiner solen idag IGEN, och det känns som att det nog kan vara vår på väg trots allt! Bara det är ju anledning till att börja blogga igen.


Så, ja. Hej igen.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-03-10 16:32:50

haha, jag lyckas aldrig hålla någon fart i min blogg heller så... nåja! Oj, såg att du inte hade uppdaterat sedan i September! Jösses! Tiden går verkligen hur snabbt som helst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela