annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

Let's call it a day

Publicerad 2010-05-24 21:58:45 i Allmänt,

Saker som gjort mig glad idag:

* Att vakna av solsken är ju alltid en bra start på dagen.
* Trots foteländet var det skönt att springa.
* Efter träningen satte jag mig inomhus (trots solen) och pluggade. Träffade min Text-lärare som stannade och pratade (jag funderar alltid på om jag borde prata på spanska med honom egentligen, men det blir nästan alltid på svenska. Nåväl.). Han är trevlig. Påminner lite om en nallebjörn på något sätt.
* På eftermiddagen var jag hembjuden till min syssling med fru på middag, och när jag kom dit var hans föräldrar där. God mat, trevligt sällskap. God glass till efterrätt. En kalaskväll helt enkelt, trots att jag förlorade stort när vi spelade spel.
* På pendeln hem såg jag luftballonger för första gången det här året. Luftballonger i Stockholm, då är det sommar på riktigt.
* Kvällspromenad hem från Karlbergs station. Underbart ute. Me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela