annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

Nej men dra mig baklänges!

Publicerad 2010-05-06 08:09:47 i Allmänt,

 Kära läsare, idag har jag nöjet att få meddela att det är torsdagsmorgon, och det är SOL!! Wohow! "Plötsligt händer det" liksom!

 För övrigt vaknade jag klockan fem i morse, och insåg att jag har välsignats med en vagel i ögat. Åh, tack så mycket, tack tack. Jag lägger den till samlingen: har nu spetälska på foten (eller nej, det är kanske bara skoskav? svårt att avgöra...), en blåsa under tungan, och så nu en vagel i ögat. Vad blir det härnäst? En finne i handflatan?!

 Men, man ska inte klaga, det är ju trots allt torsdagsmorgon och sol, och det är inte jag som har redovisning på Områdeskunskapen idag! Nej nej, för jag har redan fått A på den. Haha, har jag sagt att jag är dryg också?

  En annan sak som är dryg är att min lärare hänvisade mig till sin hemsida, men att man inte kan ladda ner den power pointpresentation som jag tänkt skumma igenom innan dagens seminarium. Alla andra länkar funkar, men inte den jag vill åt. Hur tänkte han där?

  Men som sagt, det är torsdag, och solen skiner!

Kommentarer

Postat av: Mamma/Barbro

Publicerad 2010-05-06 08:37:57

Nej, men du har ju faktiskt en "finne" på halsen! Och mej blir du inte av med så lätt som spetälskan. Jag "spetÄLSKAR" dig!

Postat av: Maria

Publicerad 2010-05-06 16:10:07

Härlig attiyd :P Och som din kära mor just kommenterade så har du ju redan en massa finnar på halsen :P Men jag kan hålla dig i handen så att du får en halvfinne på handen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela