annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

Bloggbukfylla...

Publicerad 2010-10-18 16:06:27 i Allmänt,

Hej, jag heter Anna-Karin, och det är jag som driver den här bloggen. Eller ni kanske minns mig, trots det ofta går många dagar mellan inläggen? Jag hoppas på det, och fortsätter... Ni tycks ha gillat Fiskkärleken i alla fall, många och engagerade kommentarer! Jag kanske kan be min lärare om fler dikter av samma poet/författare? Jag ser framför mig hur jag skapar en ny bloggtrend, istället för mode, mat, foto o cualquier cosa, så blir min nisch att publicera google translte-översatta dikter. Vad tror ni?

I fredags var vi ute på en guidad tur i Salamanca, och som tur var är min kamera bättre än mig på att ta kort, så bilderna blev helt okej, trots att jag, bländad av solen, i stort sett bara höll upp kameran och tryckte. Jag har tänkt lägga upp dem, men eftersom det tar en sådan himla tid, och jag egentligen borde göra mina läxor nu, så får ni hålla till godo med bilden nedan. 

 

Det är här Luna, katteländet som kräktes på mitt golv häromdagen. Idag när jag kom hem gav hon mig en blick i stil med "jaha, och..?" innan hon rullade ihop sig igen. Ursäkta fröken Katt, men det här råkar faktiskt vara MITT rum! Fast du är ganska söt, det ska erkännas. När du inte kräks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela