annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

... titta här nu vad farbror Frej tar fram!

Publicerad 2010-10-27 19:32:49 i Allmänt,

Som bekant, mina vänner, den som söker skall finna! Och när jag var och handlade häromdagen, fann jag plötsligt det här..:



Alldeles anspråkslöst och nästan undangömt bland andra viktigare grejer som patéer, torkade plommon och sardiner i tomatsås (okej, jag minns ärligt talat inte vad som stod runt omkring, jag hade bara ögon för det här).



Jag blev så till mig att jag nästan gjorde ett glädjeskutt, men sedan kom jag ihåg att jag är en stel och känslolös svensk, så jag nöjde mig med att flina nöjt för mig själv, hugga en (burk alltså, inte person), och stega iväg mot kassorna.



HAVREGRYN! Svindyrt, så jag får äta med andakt, men ändock (hehe)! Nu ska här ätas gröt!



Snygg burk dessutom. Den kommer att ha en massa förvaringspotential när innehållet är tömt.

Minsann. Det finns alltså hopp om att få i sig fibrer ibland i alla fall!

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-10-28 21:19:40

Gröt är gott :)

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-11-03 14:55:43

Kul för dig! Här tittade biträdet på mig som om jag var dum i huvudet när jag frågade efter havregryn och sedan skakade hon lite huvudet "no,no"... Jag vill också äta gröt!

Postat av: tina

Publicerad 2010-11-04 11:25:13

:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela