annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

Det gamla vanliga

Publicerad 2011-04-14 23:05:45 i Allmänt,

Jag skulle vilja skriva ett bra inlägg, men jag får ingen ordning på mina tankar. Istället fladdrar de hej vilt åt olika håll, och sliter vårdslöst i mitt stackars försvarslösa hjärta:
Jag vill bo i Spanien, längtar tillbaka till Stockholm, hoppas på Ecuador, förtvivlar över framtiden som inte tycks vilja klarna, njuter av nuet, leker med helt oresonliga tanknar, frustreras över saker jag inte förstår, älskar så det gör ont, skrattar tills jag gråter, drömmer om att hitta en plats och skräms av tanken på att vara bunden.

Så jag antar att allt är som det ska.

Kommentarer

Postat av: Mamma/Barbro

Publicerad 2011-04-18 12:28:35

Japp, allt är precis som det ska!!!

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela