annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

Annjoh goes emo-blogg

Publicerad 2012-11-23 22:11:45 i

Ja, eller nåt sånt.
Här ligger jag i alla fall och grinar över min äckeluppsats som jag ogillar med en fram tills nu okänd intensitet. Eller så kanske jag grinar över att jag ligger och grinar, över att det under hösten allt som oftast blivit min metod för att ta sig an problemet, vars upphovsman oftast är jag själv, på grund av dålig planering eller bristande förståelse av instruktioner. 
Jag är så hjärtinnerligt trött på det här! Jag är trött på ständigt dåligt samvete på grund av pluggstress, jag är trött på pluggstress, jag är trött på att alltid vara på dåligt humör och otrevlig. I relation till vad jag har lyckats knöla in i hjärnan så är det verkligen inte värt det.
 
Jag är trött på november, jag är trött på denna förlamande trötthet, jag är trött på det eländiga mörkret.
 
Jag är trött på att vara trött på att vara trött.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela