annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

Le Misarable

Publicerad 2013-03-22 18:20:32 i Allmänt,

Ni vet sådana där dagar när man känner "äh, det spelar ändå ingen roll", men när man försöker få ordning på vad det är som inte spelar någon roll kan man inte komma på det. Eller när man identifierar sig mer med det där gamla något som man skulle vilja dra över sig än själva känslan av att vilja dra något gammalt över sig.
Ungefär så har mitt humör varit de senaste dagarna. Att det skriker PMS om det? Ajjemän! Lyckas jag göra något åt det? Nope.
Min kropp verkar dessutom motarbeta mig för tillfället och uppbådar en pricksäker buffé för dåligt humör: sömnproblem, illamående, knepig mage och huvudvärk, allt på samma gång. Och nu tvingar jag er att läsa om det. Varsågod.

Kommentarer

Postat av: Favvomostern

Publicerad 2013-03-25 23:30:35

Det spelar visst roll. DU spelar roll! För mig och många andra! (Fast visst känner man igen känslan... Suck.)

Postat av: Lovisa

Publicerad 2013-03-26 17:30:15

Fina du! Gnäll du bara, allt vad du kan och behöver. That's what friends are for! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela